carnaval op school

Carnval op school

9 februari
Je bekijkt een gearchiveerde pagina. Het is mogelijk dat deze info niet meer up to date is.

Joepie! Feest! Carnaval op school!

Op 9 februari vieren we carnaval op school. Omdat we dit jaar ons 100-jarig bestaan vieren, zal ook het thema van carnaval aangepast zijn aan dit feestelijk gebeuren. Het wordt een kleurrijk festijn met een heuse Gavertje Vier carnavalstoet. Jullie zullen van de klasleerkracht wel tijdig te horen of lezen krijgen of er iets moet worden meegebracht in een bepaalde kleur. Veel leerkrachten gaan samen met de kinderen iets knutselen in de kleur die hun klas heeft gekozen.

Koop dus zeker geen kostuums of andere verkleedkledij want onze Gavertjes zullen dit op 9 februari op school niet kunnen dragen en dan zijn het uiteraard verloren kosten!

fotos-01Group 811Group 11news Group 777 Group 802Group 810Page 1Page 2